Monday 12 March 2012

BumpTop - 3D Desktop Organizer


ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Desktop မွာ လွလွေလးေတြ အသုံးျပဳႏုိင္ဖုိ႕ အမ်ဳိးမ်ဴိး အသုံးျပဳက်ပါတယ္။ 3D Desktop ဆုိ လူသုံး မ်ားမယ္လို႕ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အခု တင္ျပမွာကလဲ 3D Desktop ပါ။ ဒါေပးမဲ႕ အမ်ား အသုံးျပဳေနက် အမ်ားသိေနတဲ႕ 3D Desktop မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ Google မွာ ပ်င္းလုိ႕ ေလ်ာက္လုပ္လုိက္တာ BumpTop - 3D Desktop Organizer For Windows ေတြ႕လုိ႕ စမ္းၾကည္႕တာ အေတာ္ေလ ေကာင္းသကုိဗ်။ ဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားလဲ အဆင္ေျပေအာင္ တင္ျပေပးလုိက္တယ္။ Run လုိက္ရင္ Key ေတာင္းလိမ္႔မယ္ ။ ထည္႕ဆရာမလုိဘူး အေပၚမွာ Free ဆုိတာ ပါတယ္။ click လုိက္ရုံးပါဘဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းမျပေတာ႕ဘူးvideo နဲ႕ ရွင္းထားတာကုိ မႈရင္းဆုိဒ္ကေန တင္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။ (ျမန္မာျပည္က သူငယ္ခ်င္းမ်ားကေတာ႕ Youtube ကုိ ေက်ာ္ၾကည္႕မွ ရပါမည္။ျပန္ျဖဴတ္လုိက္ပါတယ္။)



Download

Megashare

Megaupload

No comments:

Post a Comment